karaj

شماره تلفن: 

۰۲۶-۳۴۲۳۲۹۰۰

آدرس:
کرج- انتهای باغستان غربی- بلوار پرستار- بیمارستان البرز

آدرس وبگاه :
لینک ورود به وبگاه بیمارستان البرز کرج

کد پستی:

۳۱۹۴۸۸۳۸۱۶

موسسه خدمات درمانی میلاد البرز (بیمارستان البرز)

بیمارستان فوق تخصصی البرز با ۳۱۶ تخت در بهمن سال ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت ده هکتار و با زیربنای بالغ‌بر ۴۳٫۸۰۰ مترمربع در ۸ طبقه به‌عنوان یکی از مراکز تشخیصی و درمانی مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی در سطح کرج تأسیس و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است. در حال حاضر این بیمارستان با ۴۳۳ تخت فعال و با به‌کارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصص و پرسنل مجرب در جهت تأمین رضایت بیماران و مراجعه کنندگان و هم‌چنین ارائه خدمات تشخیصی و درمانی جامع و مطلوب فعالیت می‌کند و بخش عظیمی از وظایف درمانی استان البرز و استان‌های هم‌جوار را بر عهده دارد.

بخش‌های مختلف این بیمارستان شامل موارد زیر است:

• بخش های بستری
• بخش اورژانس
• بلوک زایمان
• هشت اتاق عمل جنرال
• دو اتاق عمل زنان
• بخش دیالیز
• پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی
• واحدهای پاراکلینیک
• سنگ‌شکن

بخش های بستری شامل زنان و زایمان، نوزادان، SICU، جراحی مغز و اعصاب، بخش بیمه‌های تکمیلی (VIP)، جراحی عمومی، اطفال، CCU – POST CCU، ارتوپدی، DAY CARE 2 ،DAY CARE 1، داخلی (مردان و زنان)، جراحی زنان – ژنیکولوژی، NICU و MICU می شود.

اتاق‌های عمل بیمارستان مجهز به آخرین تجهیزات پیشرفته از قبیل دستگاه‌های بیهوشی، مانیتورینگ، پالس اکسی متر، ساکشن سانترال، سیستم گازهای طبی و انواع میکروسکوپ‌های چشمی، دستگاه فیکو، جراحی مغز و اعصاب و گوش بوده و دارای ۱۲ تخت ریکاوری و مراقبت‌های بعد از عمل است. در ضمن اتاق عمل مجهز به دستگاه‌های لاپاراسکوپی، آرتروسکوپی و آندوسکوپی نیز بوده و اعمال جراحی مرتبط با استفاده از این تجهیزات انجام می‌گیرد.

همچنین واحد CSR مجهز به تمام دستگاه‌ها و تجهیزات از قبیل اتوکلاو های مرکزی، دستگاه‌های ست شوی، دستگاه پلاسما، دستگاه وی پک و … به همراه تست‌های موردنیاز بوده و فرآیند استریلیزاسیون با اطمینان کامل انجام می‌گردد.

پلي كلينيك بيمارستان با فعالیت در دو نوبت صبح و عصر خدمات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد که این خدمات شامل کلینیک‌های عمومی (پزشک عمومی، دندان‌پزشکی و مامایی) و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی است.

کلینیک تخصصی دارای بخش‌های جراحی عمومی، اطفال، ENT، ارولوژی، نورولوژی، قلب و عروق، بیهوشی، روانپزشکی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، چشم‌پزشکی، زنان و زایمان و عفونی می‌باشد و در کلینیک فوق تخصصی بخش‌های غدد اطفال و بزرگسال، روماتولوژی، نورولوژی اطفال، فوق تخصص قلب اطفال و بزرگسال، هماتولوژی و انکولوژی، نفرولوژی اطفال، جراحی مغز و اعصاب اطفال، فوق تخصص آلرژی اطفال، نفرولوژی، جراحی اطفال، فوق تخصص ریه اطفال، فلوشیپ جراحی عروق، فوق تخصص قرنیه، اندویورولوژی، فوق تخصص جراحی زانو، فوق تخصص گوش، جراحی spine، جراحی توراکس، فوق تخصص دست، فوق تخصص گوارش، نوزادان، جراحی پلاستیک و ترمیمی، فوق تخصص کولورکتال و فوق تخصص نقص ایمنی و پیوند قرار دارد.

اكوكارديوگرافی، الكتروآنسفالوگرافی (EEG)، تست ورزش، اپتومتری، کولونوسکوپی، کولپوسکوپی، اکوکاردیوگرافی جنین، الکتروميوگرافی (EMG)، اسپيرومتری، اسکن چشم، دندانپزشکی، پاپ اسمیر، الكتروكارديوگرافی (ECG)، هولترمانيتورينگ، ادیومتری، آندوسکوپی، گچ گیری و تزریقات و پانسمان از دیگر خدمات پلی کلینیک این بیمارستان است.

واحد تصویربرداری میلاد سلامت البرز دارای امکانات رادیولوژی دیجیتال مجهز به سیستم PACS، سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایس، MRI (1.5) تسلا بدون صدا، ماموگرافی، سنجش تراکم استخوان، پانورکس، پری اپیکال، سفالومتری و سونوگرافی معمولی و داپلر برای ارائه به مراجعه‌کنندگان خود است.

آزمایشگاه دارای بخش‌های پاتوبیولوژی، سرولوژی، بیوشیمی، هورمون، هماتولوژی، میکروب‌شناسی، بانک خون و … است. واحد فیزیوتراپی مجهز به دستگاه‌های پیشرفته فیزیوتراپی است و خدمات الکترو تراپی، مکانو تراپی و فیزیوتراپی بیماران بستری (فیزیوتراپی تنفسی، اندام و راه‌اندازی بیمار) را ارائه می کند.

واحدهای ERCP، طب هسته‌ای و آنژیوگرافی- آنژیوپلاستی قلب در این بیمارستان در حال راه‌اندازی است.