اخبار هلدینگ

از نقاط قوت موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت ایلام چه می دانید؟

موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت ایلام، به عنوان یکی از موسسات تابعه شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی (هلدینگ درمان) با ۳۲ تخت خواب در فضایی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع به شهروندان و بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی در استان ایلام خدمت رسانی می کند.

بیمارستان شهدای زاگرس به عنوان تنها بیمارستان سازمان تامین اجتماعی زیر مجموعه هلدینگ درمان، در ایلام شناخته می شود که با ارائه خدمات تشخیصی-درمانی در این استان مشغول فعالیت است و با بهره گیری از پرسنل جوان و با انگیزه در مسیر پیشبرد اهداف درمانی گام برمی دارد. برخورداری از نیروی انسانی کافی در کنار استفاده از اطلاعات علمی روز دنیا سبب می شود خدمات درمانی با بالاترین کیفیت خود به بیمه شدگان محترم ارائه شود.

این بیمارستان در راستای خط مشی مدیریتی خود مبنی بر نهادینه شدن بیمار محوری، ایمنی بیمار و اجرای استاندارد های اعتبار بخشی در فرهنگ سازمانی گام برمی دارد و متخصصان با تجربه و کارآزموده، طیف گسترده ای از فعالیت های تخصصی را در کیلینیک های آن ارائه می نمایند.

در کنار خدمات درمانی، فضای ارائه این خدمات هم حائز اهمیت است. موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت ایلام نیز با در نظرداشتن این مهم، تجهیزات مدرن و به روز خود را در ساختمانی نوساز که با رعایت پروتکل ها و اصول بهداشتی تمیز و ضدعفونی می گردد، قرار داده است.

میلاد سلامت ایلام به علت نزدیکی به مرز مهران به عنوان یکی از موسسات تابعه موثر در فرآیند گردشگری سلامت نیز می تواند نقش ایفا کند، همچنین تجربه خدمت رسانی به زائران گرامی را در ایام محرم و اربعین دارد.