اخبار هلدینگ

دکتر عبدالکریم چوبساز به سمت مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت البرز منصوب شدند

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی (هلدینگ درمان)، جناب آقای دکتر عبدالکریم چوبساز به سمت مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت البرز منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ درمان، در حکم صادر شده از سوی دکتر ادیب نیا آمده است:

پیرو حکم شماره ۹۹/۱۰۰۰/۳۷۶ مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ مبنی بر انتصاب جنابعالی به عنوان عضو موظف هیات مدیره موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت البرز و با استناد به جلسه شماره ۹۹-۰۴-۶ هیات مدیره محترم موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت البرز مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ به موجب این حکم جنابعالی به عنوان مدیرعامل موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت البرز منصوب می شوید تا با استعانت از ذات اقدس الهی و با هماهنگی اعضای محترم هیات مدیره آن موسسه، ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در راستای انجام خدمات شایسته و تحقق اهداف آن موسسه و شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی اهتمام ورزید.

توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

• شایان ذکر است، دکتر چوبساز پیش از این عنوان مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، مشاور معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی و ریاست دی کلینیک ابوریحان تهران را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

ضمنا از زحمات و خدمات سرکار خانم دکتر سیاحی که پیش از این سرپرستی موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت البرز را برعهده داشتند، با اهدای لوحی از طرف مدیرعامل هلدینگ درمان تشکر و قدردانی گردید.

گزارش تصویری: