اخبار هلدینگ

اعضای جدید هیات مدیره بیمارستان میلاد تهران، معرفی شدند

امروز، سه شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۸ آیین معرفی اعضای جدید هیات مدیره بیمارستان میلاد تهران با حضور آقای دکتر حاتمی، مدیرعامل شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی (هلدینگ درمان) و آقای امیرگنجه ای، معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی، در بیمارستان میلاد تهران برگزار شد. در این رویداد از خدمات اعضای هیات مدیره پیشین تقدیر به عمل آمد و اعضای جدید هیات مدیره این بیمارستان معرفی شدند.

دکتر حاتمی در این جلسه ضمن برشمردن مزایای اداره شرکتی بیمارستان ها با استفاده از قانون تجارت افزودند: هدف از مدیریت شرکتی تسهیل امور تصمیم­گیری، پاسخگویی شفاف به عملکرد ها، تناسب مسئولیت و اختیار و جلوگیری از تمرکز­گرایی است. تجربه ۵۰ ساله مدیریت شرکتی در دنیا (شرکت های چند ملیتی) گواه بر این مدعا است.

مدیرعامل هلدینگ درمان، بیمارستان میلاد تهران را از افتخارات بیمه شدگان و سازمان تامین اجتماعی دانست و قول همکاری و مساعدت، جهت ارتقای کیفیت و کمیت خدمات بیمارستان مذکور را در چارچوب قوانین جاری سازمان داد.

وی راه اندازی نظام ارجاع در حوزه سلامت را ضروری دانست و اضافه کرد: اگر نظام ارجاع اجرا شود، بیمارستان میلاد فقط در حوزه های فوق تخصصی فعالیت می کند.

جناب آقای دکتر حاتمی در پاسخ به این انتقاد که چرا بیمارستان میلاد به برخی از خدمات پزشکی که در تمام کشور قابل انجام است، می پردازد، چنین پاسخ داد: تا زمانی که نظام ارجاع، اجرایی نشده است نمی توان بیماران مراجعه کننده به میلاد را پذیرش نکرد. پیش از اجرای نظام ارجاع، این امر باعث نارضایتی که دور از اخلاق پزشکی است، خواهد شد.

در پایان لوح تقدیر به آقایان دکتر فتاحی، دکتر جعفری، دکتر خیرآبادی و دکتر رضوی به عنوان اعضای قبلی هیات مدیره اعطا گردید.

لازم به ذکر است آقایان دکتر درخشان، دکتر هوشنگی، دکتر موسوی، دکتر فیاض و وحیدی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بیمارستان میلاد معرفی گردیدند.

 

گزارش تصویری: