آقای دکتر عباس حاتمی به سمت مدیرعامل هلدینگ درمان منصوب شدند

دسته بندی نشده

آقای دکتر عباس حاتمی به سمت مدیرعامل هلدینگ درمان منصوب شدند

روز یکشنبه سوم آذر ماه ۱۳۹۸ در جلسه ای با حضور دکتر امیری گنجه، سرپرست محترم معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تامین اجتماعی، آقای باقری، مدیر کل محترم دفتر تلفیق و برنامه و بودجه و امور شرکت های سازمان تامین اجتماعی، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی آقای دکتر عباس حاتمی به سمت مدیرعامل هلدینگ درمان منصوب شدند.

پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، آقای دکتر عباس جندقی، رئیس هیات مدیره، ضمن خوش آمد گویی به حضار گزارشی از عملکرد دوساله شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی ارائه کردند و پس از آن آقای دکتر امیری گنجه به ایراد سخن پرداختند.

آقای دکتر امیری گنجه با تبیین اهداف سازمان تامین اجتماعی در حوزه های مختلف بیمه ای ، درمانی و اقتصادی، به لزوم توجه به شرتیط امروز سازمان و اقتصاد کشور پرداختن و هدف سازمان تامین اجتماعی از ایجاد هلدینگ درمان را کمک به مدیریت اقتصادی حوزه درمان سازمان و همچنین هزینه کرد بهینه توام با ارتقاء کمی، کیفی و بهره وری حوزه درمان عنوان کردند. وی همچنین درخصوص اهمیت نقش سازمان تامین اجتماعی و هلدینگ درمان و جایگاه والای کرامت و عزت بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی سخن گفت. در ادامه جلسه دکتر عباس جندقی و دکتر عباس حاتمی نیز به صحبت در این خصوص پرداختند.

در این مراسم، حکم انتصاب آقای دکتر حاتمی که پیش از این سابقه مدیریت مراکز درمانی، تدریس در دانشگاه، مدیر کل پشتیبانی معاونت درمان و مدیر درمان استان زنجان سازمان تامین اجتماعی، … را در کارنامه کاری خود دارند، به ایشان ابلاغ گردید.

لازم به ذکر است در اجرای ماده ۱۱۹ از بخش ششم، مبحث اول قانون تجارت با موضوع قبول سمت اعضای هیات مدیره، طی اولین جلسه دور دوم هیات مدیره شرکت (پنجاه و یکمین جلسه) آقای دکتر عباس جندقی به سمت رئیس هیات مدیره و آقای دکتر سید عبدالله میر اکبری به سمت نایب رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.