اخبار هلدینگ البرز کرج

افتتاح مرکز پزشکی هسته‌ای بیمارستان فوق تخصصی البرز

 

به  گزارش روابط عمومی شرکت میلاد سلامت، مرکز پزشکی وهسته‌ای بیمارستان فوق تخصصی البرز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل بیمارستان البرز دکتر حسین بابکان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر و هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

دکتر بابکان افزود: تمام تجهیزات پزشکی این مرکز توسط شرکت دانش بنیان وایرانی ساخته شده وانحصار دستگاه‌های پزشکی وهسته‌ای از دست کشور‌های آمریکایی و اروپایی گرفته شده است.

وی ادامه داد:مساحت و زیر بنا ۲۵۰ متر دستگاه گاما کمرا، کالبراتور، الکترو شوک دستگاه تست ورزش تجهیزات خریداری شده تماما ایرانی دز کالیبراتور. الکتروشوک. تست ورزش از مهمترین تجهیزات به کار رفته در این مرکز است.

دکتر داریوش طاهرخانی ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در این مراسم افزود: با پیگیری های انجام شده در طول مدیریت گذشته بیمارستان تمدید مجوز راه اندازی پزشکی هسته ای انجام پذیرفت که در طول حضور مدیر عامل جدید بیمارستان ، با اعتماد به نیروهای جوان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان ، دستگاه های کاملاً تولید داخل تهیه و در بیمارستان نصب گردید .

وی گفت:در راه اندازی پزشکی هسته‌ای و استقرار دستگاه‌ها ، هلدینگ درمان و کارکنان بیمارستان زحمات زیادی را متحمل شدند و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز بیان کرد: در استان البرز بیش از ۱۸۰ هزار بازنشسته و بیش از یک میلیون و پانصد و بیست هزار بیمه شده وجود دارد . این آمار شامل افرادی میشود که بیمه پردازی آنها در استان البرز انجام می گیرد .

وی گفت: ما از مبادی مختلف خدمت به کسانی ارائه می کنیم که بیمه پردازی آنها در سایر استان هاست ولی از خدمات استان البرز بهره می برند از مهمترین این موارد عده زیادی از بیمه شدگان استان البرز است که به خاطر نزدیک بودن به تهران و فعالیت در آن استان، بیمه پردازی آنها در تهران انجام ولی در استان البرز سکونت داشته و خود و خانواده هایشان از خدمات استان بهره مند می شود . همچنین به لحاظ جغرافیایی استان البرز ، بخش دیگری هم هستند که در سایر استانها بیمه پردازی داشته و یابازنشسته شده اند و هم اکنون در استان البرز ساکن هستند و از خدمات استان بهره می برند . در کنار این افراد ،گروه دیگری نیز هستند که در مناطق حاشیه خلیج فارس مشغول به اشتغال هستند که بیمه پردازی آنها در آن مناطق انجام می گیرد و بخشی از این افراد در استان البرز سکونت دارند و از خدمات استان بهره می‌برد.