بیمارستان تازه تاسیس امیرالمومنین خوی به نسخه الکترونیک مجهز می شود.

اخبار هلدینگ

بیمارستان تازه تاسیس امیرالمومنین خوی به نسخه الکترونیک مجهز می شود.

بیمارستان امیر المومین یکی از بیمارستان های تابعه شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی(هلدینگ درمان) است که در شهرستان خوی قرار دارد. این شهرستان که به عنوان دومین شهر مهم آذربایجان غربی شناخته می شود،   198845 سکنه دارد و ۱۲۰۰۰۰  نفر از آن ها جزو بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند.

با این که هنوز چیزی از تاسیس این بیمارستان نگذشته است، شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی با آماده سازی زیر ساخت های لازم در حال پرداختن به مراحل تامینی نسخه های الکترونیک این بیمارستان است و                                        

   (Management Information System ) MIS  و HIS  (Hospital Information System)به زودی در این بیمارستان اجرایی می شود.

این بیمارستان ۳۲ تختخوابی شامل بخش های CSD، رختشویخانه، سردخانه، تاسیسات موتور خانه، بخش اورژانس (اتاق عمل سرپایی، احیا، ترباژ، گچ گیر، سوختگی و مسمومیت، پزشک کشیک، معاینه)، آزمایشگاه (بیولوژی، هماتولوژی و پاتوبیولوژی)،  واحد تصویر برداری (سونوگرافی و رادیولوژی ساده)، داروخانه می باشد.

در طبقه نخست این بیمارستان بستری زایمان، بستری زنان و مردان، بستری اطفال و نوزادان، درمانگاه زنان و زایمان و مامایی، دندان پزشکی، رادیولوژی تک دندان، متخصص چشم، متخصص گوش و حلق و بینی، متخصص اطفال، ECR، تزریقات زنان و مردان و پزشک معاینه و مشاوره حضور دارند. در طبقه دوم امیرالمومنین دو اتاق عمل جراحی، ریکاوری بعد از عمل، اتاق عمل زنان و زایمان، اتاق درد، اتاق زایمان طبیعی، سزارین و عمل زنان، ICU  پنج تخته، NICU  چهار تخته و واحد اداری و مالی بیمارستان تعبیه شده است. همچنین ساختمان های جانبی این مرکز بخش های امحاء زباله، سیستم اکسیژن ساز، تصفیه خانه، پست برق، ایستگاه گاز، نگهبانی و پارکینگ محوطه و زیر زمینی را تامین می کنند.

بخش های اورژانس، داروخانه، رادیولوژی و آزمایشگاه این بیمارستان هم اکنون فعال شده است و دیگر بخش های آن در آینده ای نزدیک فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

این بیمارستان ضمن برخورداری از به روز ترین سیستم ها و امکانات، این شرایط را فراهم می کند تا افراد ساکن این منطقه بتوانند از بیمه تامین اجتماعی خود استفاده کنند.