اخبار هلدینگ

تودیع ومعارفه مدیرعامل وهیئت مدیره شرکت میلاد سلامت

مراسم تودیع سرپرست سابق وعضو هيئت مدیره شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی و معارفه مدیرعامل جدید این شرکت با حضور دکتر مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سوری، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، دکتر حسین تک روستا سرپرست سابق ، دکتر عبداله میراکبری عضو سابق هئیت مدیره، دکتر شکیبا محبی تبار مدیرعامل جدید این شرکت و جمعی از مدیران سازمان تامین اجتماعی و شرکت میلاد سلامت برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر مصطفی سوری، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سامان تامین اجتماعی  ضمن تبریک روز زن و تقدیر از زحمات سرپرست و اعضای هیئت مدیره شرکت میلاد سلامت گفت: معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی یکی از سه رکن اصلی این سازمان است که اصالتش در نفع رسانی به مستمری بگیران، بازنشستگان و همه خدمات گیرندگان سازمان است.

وی افزود: برای خدمات رسانی عمومی روش های مختلفی وجود دارد که در سنوات اخیر شرکت میلاد سلامت به شکل هیئت مدیره ای تاسیس و ماموریت خاصی به آن محول شد و طی این مدت زحمات زیادی در این شرکت کشیده شد.

 دکتر اسلامی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و قدردانی از سرپرست سابق و اعضای هیئت مدیره شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی گفت: ماهیت درمان به نحوی است که هیچوقت رضایتمندی صد در صد از خدمات ایجاد نمی شود. در حال حاضر ۱۵ درصد از واحد های درمانی تامین اجتماعی به صورت هیئت مدیره ای اداره می شود که نتایج آن باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

 دکتر تک روستا ضمن اشاره به تاریخچه ایجادشرکت وچگونگی ایجاد بیمارستان های هیئت مدیره ای گفت:تفکر اداره هیئت مدیره ای مراکز درمان قدمت چند دهه ای دارد و شرکت میلاد سلامت نیز با همین مدل موفقیت هایی بسیاری کسب کرده است. از ۱۴ بند سیاست های مدبرانه ابلاغی مقام معظم رهبری نیز ۱۰ بند مطابقت نزدیکی با این مدل دارد.

وی در ادامه گفت: شفافیت ، پاسخ گویی ، واسناد مالی بزرگترین مزیت تفکر هیئت مدیره ایست. و بزرگترین نقطه ضعف نظام پرداخت است که با اصلاح آن پرداخت به موقع خواهد بود.

دکتر شکیبا محبی‌تبار سرپرست جدید شرکت سلامت ضمن اشاره به تکالیف دولت در حوزه درمان  گفت:در سند تحول دولت سیزدهم به بحث درمان توجه جدی شده تا مردم جزء رنج بیماری و نگهداری از بیمار، رنج دیگری را تحمل نکنند. از این جهت ما در سازمان تامین اجتماعی مکلفیم که خود را به این افق نزدیک کنیم و نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشیم تا مسائلی که بخصوص در حوزه درمان وجود دارد حل شود.

وی افزود: ان شاالله با هماهنگی میان ارکان نظام و با روابط نزددیک میان واحدهای مختلف باید نگاهمان به این افق باشد که رضایت بیمه گذاری که یک عمر بیمه پردازی کرده و امروز از بد حادثه گرفتار بیماری شده جلب کنیم.

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات سرپرست و اعضای سابق هیئت مدیره شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی، شکیبا محبی تبار به عنوان مدیرعامل و آقایان دکتر رضا تویسرکانی و دکتر مهدی ناقوسی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت میلاد سلامت منصوب شدند.